مسلم است که هدف اصلی شما از خریداری دستگاه تصفیه آب خانگی ، بالا بردن سطح بهداشت و کیفیت آب آشامیدنی خود و خانواده محترمتان بوده است. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ، مهمترین انتظاری است که شما از یک دستگاه تصفیه آب دارید. اما آیا می دانید که در صورت عدم تعویض به موقع فیلترهای دستگاه تصفیه آب ، باعث می شود که دستگاه دیگر قادر به تولید آب آشامیدنی بهداشتی و سالم نباشد؟

اگر بعد از انقضاء فیلترها ، آنها را با فیلترهای جدید جایگزین نکنید ، علاوه بر اختلال در تصفیه آب آشامیدنی که گاه می تواند به سلامتی شما نیز آسیب برساند ، از طرفی ممکن است باعث آسیب رساندن به اجزای دستگاه تصفیه آب خانگی شده و هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کند.

اما زمان بندی تعویض فیلترها به چه صورت است؟ در اینجا به شرح تک تک فیلترها و زمان بندی  آنها می پردازیم. از آنجا که ممکن است نوع فیلترهای استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب خانگی مختلف ، متفاوت باشد ، لذا ما به شرح کلیه فیلترها می پردازیم. جهت اطلاع از نوع فیلترهایی که در دستگاه شما استفاده شده است می توانید به توضیحات دستگاه خود در قسمت محصولات سایت و یا به دفترچه راهنمای دستگاه تصفیه آب خود مراجعه کنید.

نام فیلتر زمان تعویض
فیلتر شماره یک ۳ ماه
فیلتر شماره دو ۳ ماه
فیلتر شماره سه ۳ ماه
فیلتر شماره چهار در صورت خرابی یکسال
فیلتر شماره پنج  ۸ماه الی ۱ سال
فیلتر شماره شش ۸ ماه الی ۱ سال

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =