شرکت آفتاب خوزستان بعنوان اولین و قدیمی ترین وارد کننده، معرفی کننده و توزیع کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی و تجاری به صورت منسجم در ایران شهرت دارد و دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش معتبر در سرتاسر کشور می باشد. تاکنون نیز موفق به نصب و راه اندازی دستگاه های تصفیه آب در سازمان، اداره، شرکت، دانشگاه و مدرسه در سراسر کشور شده است. دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواکلین و فرش واتر در زیر سینک و یا روی میز آشپزخانه قرار می گیرند و در آخرین نقطه شبکه توزیع آب شهری (Point Of Use)، بلافاصله قبل از مصرف کلیه املاح مضر و ناخالصی ها را از آب شهری حذف کرده و با استفاده از یک شیر خروجی مجزا آب سالم را در تمامی اوقات در اختیار خانواده شما قرار می دهند.

برخی از مدل های دستگاه های تصفیه آب، در نقطه ورودی آب واحد مسکونی (Point Of Entry) نصب شده و کل آب مصرفی یک واحد مسکونی را تصفیه می کنند.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواکلین و فرش واتر، روی میز و یا زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و در آخرین نقطه شبکه توزیع آب شهری، بلافاصله قبل از مصرف کلیه آلاینده های زیان آور نظیر نیترات، فلزات سنگین، سموم کشاورزی ، کلر، گل و لای ، شن و ماسه و سایر ناخالصی ها را از آب لوله کشی حذف می کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواکلین و فرش واتر مجهز به یک شیر برداشت مجزاست که روی سینک آشپزخانه نصب شده و در تمامی اوقات آب تصفیه شده و گوارا در اختیار خانواده شما قرار می دهد.

آکواکلین و فرش واتر، با دارا بودن کلیه استانداردهای لازم برای یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت و بهداشتی، کلیه نیازهای یک خانواده برای تامین آب شرب بهداشتی و سالم را مرتفع می کند.

آفتاب خوزستان به عنوان نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب خانگی آکواکلین و فرش واتر در خاورمیانه، با نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش معتبر در سرتاسر کشور ، آماده ارایه هرگونه مشاوره جهت انتخاب مناسب ترین دستگاه تصفیه آّب خانگی می باشد

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =